onsdag 20 oktober 2010

Ja, ursäkter och ursäkter.


Ledsen för att jag är sorgligt oaktiv för tillfället. Men jag har fullt upp med praktik, plugg och livet helt enkelt. Och jag har alldeles för mycket saker på hjärtat för att hinna skriva av allt här. Men en sak är positivt i alla fall  och det är att jag har hittat min kamerasladd vilket innebär att jag snart kommer kunna börja posta mina egna bilder. Underbart säger jag. Och en sak till, tumbl är en av mina nya grejer. Jag älskart masvis! Min sjuk coola och fina tumblr hittar ni här.
Jag blir förövrig jätte ledsen över att det snöar ute. Oktober är inte ens över en. Jag blir ju alldeles ledsen i ögat över detta faktum. Iskallt är det när jag går hemifrån på morgonen. Usch och blä! + att min far har ett par av de snyggaste skorna jag har sett MEN de tillhör hans uniform så jag får ickepicke låna dem. Inte snällt det där. Och det är förövrigt inte jag som har stora fötter, min pappa har ganska små. Eller något.

Inga kommentarer: