söndag 12 september 2010

Please, Please, Please, let me get what I want..

Nu sitter jag här och tänkte att en uppdatering skulle sitta fint. Men som vanligt så har lilla förvirrade jag ingen aning om hur jag ska uttrycka mig eller ens om vad för den delen.
Jag vet inte. Jag sitter just nu förövrig och får grova skrattanfall då min vänns msn har fått fnatt och loggar ut henne hela tiden. Men mellan varje utloggning så skriver hon saker som: JÄVLA, BAJS, MSN, JAG SKA SLÅ SÖNDER DIG. osv. Sen så kissade jag nästan på mig av skratt då Frondas - Rulla fram , går igång på min spotify. Jag dog tusen gånger om. Antingen så var det min bror eller någon av mina kompisar med sämsta humorn som tyckte det var skitkul att lägga in den. Jag dog även av skratt (eller dog och dog LÄS: skratta så att jag nästan dog, för hade jag dött så hade jag knappast kunnat skriva det här..) när min kompis beskrev igår hur offantligt roligt hennes syster hade haft det och sprayfärgat hennes hår blått när hon somnat i deras soffa.
Hade min bror färgat mitt hår blått så hade jag först slagit honom med sprayburken för att sen hämnas och färga hans hår ROSA, permanent då. Detta skulle dock innebära att jag band fast honom vid en stol eller så, men sådanna pettitesser löser sig alltid.
Så, intressant inlägg, oh ja. Men nu måste jag seriöst kissa, på riktigt. Annars sker det en olycka för Malin skickade precis en bild på hur hennes hår ser ut .. Jag dör nästan.
Ajöken!

Inga kommentarer: