lördag 2 januari 2010

Den här bilden är så bra på så många sätt. Har blivit lite som att jag lägger upp en Stenmark bild varje dag. Att detta kommer hålla i sig vet jag inte, men än så länge så ser det ljust ut.
Nu ska jag iväg på bio x 2 + middag med Louise, min bästa vän.
Det blir New Moon och Avatar, som jag har längtat efter den sistnämnda. Lika mycket som ett barn (läs: Jag) längtar efter snö.
Nu har det i stort sett varit snö i Kungsängen sen en vecka innan jul. Det är nog nytt rekord på mina senaste år. Men nu måste jag bege mig, annars kommer jag sent till pendeln.

Men när jag ändå nämner film så är Ballet Shoes en av de finaste filmerna jag har sett. Med allas våran Emma Watson (läs: Hermione i Harry Potter)
Se den. Vackra kläder, fina repliker och den är riktigt mysig!

Ajöken!

Inga kommentarer: