lördag 9 januari 2010

Kaffe, plugg och mycket mys.

(Bilden är på mig och bästis i April när vi var i Japan. Jag vill tillbaka....)

Sitter hemma hos bästis och tittar på X-files medans hon sitter och pluggar: franska, amerikanska OCH industriella revolutionen + något om kina och Napoleon.
Hon är duktig den där tjejen. Själv har min inte fått något gjort under lovet annat än vänner tittande, konversationer, kaffe-nätter och massa annat fullt meningslöst (läs: ytterst meningsfullt för mig). Men jag klarar mig. Anledningen till att det var ett tag sen jag bloggade var att René Magritte boken fanns inte på myrorna, så jag har lite mer eller mindre ingått i någon sorts deprition (läs: inget allvarligt). Sen kan ju min frånvaro bero på att jag fick låna alla 10 säsonger av Vänner av min käre morbror + att jag hittade första säsongen av L word för 99:-.
Det var ett riktigt fynd och det gjorde mig riktigt lycklig. Så flator och roliga repliker, samt Ross och Rachels vankande fram och tillbaka har fyllt mina dagar.

Har även ritat fina gubber, och då menar jag verkligen gubbar. Dom är fina, enlight Lou's mamma så ser dock deras näsor ut som penisar. Och vem vet, någonstans i mitt undermedvetna så tycker jag kanske att killars näsor ser ut som penisar.... Bilder av dessa gubbar och deras penisnäsor kanske dyker upp senare, vad vet jag.
Får se om mitt självförtroende klarar av det.

Det var allt för mig idag. Nu blir det kaffe och jag har en längtan i hjärtat efter "the afternoon tea" som kommer äga rum senare idag.. vid 15.00. Kors i granen, moses i vassen vad härligt det kommer bli.

Ajöken så länge !

1 kommentar:

Emerie sa...

ge mig Vänner? :o haha!
blä jag hade prov på franska, amerikanska och industriella idag :(